2016. január 26., kedd

Hello Prague!



Karácsony után pár napot töltöttem Prágában - még sosem jártam ebben a csodás városban, annak ellenére, hogy már réges-rég rajta volt a látni-kell-listámon. Bár egy téli hónapban sikerült megejtenünk a látogatást, fantasztikus időnk volt (végig bársonyosan sütött a nap), egyedül a turista-dömping tudta csak kicsit kedvünket szegni néha (igaz is, mit vár az ember karácsonykor...). Ezért épp a legnevesebb nevezetességekről készítettem a legkevesebb fotót - például a főtérre az első este sétáltunk el, aztán a tömeg miatt többet felé se fordultunk, így csak pár elmosódott éjszakai felvétel maradt emlékbe... 
Persze nem bánom. Ha egy új városban járok, úgyis az apró részletek ragadnak meg leginkább, így igyekeztem inkább ezeket a kedvességeket lencsevégre kapni. Bájos utcácskákból, hetyke tornyokból és színes falfestményekből nem volt hiány, így most ezeket láthatjátok ebben a bejegyzésemben. A Károly-hídon (utoljára ekkora tömeget a Mona Lisa előtt láttam) átsétálva egész nap a várnegyedben bolyongtunk és ámultunk a lélegzetelállító panoráma láttán. 
Ti voltatok már Prágában? Mi volt a kedvenc élményetek?



a fotókat én készítettem. / photos taken by me.

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...