2015. július 26., vasárnap

Travel Diary - Graz!



Még júniusban pár napot töltöttem Grazban - ha követitek az instagram vagy a facebook oldalamat, akkor már láthattatok, hogy arra jártam. Az egyik legédesebb kis városka ahol csak megfordultam, tele pasztell házikókkal, szépséges ornamentikákkal, barátságos kávézókkal, gyönyörű parkokkal ... és a sort folytathatnám órákig! Szóval itt van tömérdek fotó, amit a barangolásaim alkalmával kattintgattam, hátha kedvet kaptok Ti is az utazáshoz ;)

Some photos I took when I visited Graz, a lovely little city full of pastel houses, friendly cafes and beautiful parks back in June.


A fotókat én készítettem / All photos taken by me.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

1 megjegyzés:

  1. Nosztalgiázom kicsit: fél évet töltöttem ott! Jól megláttad Te is a részleteket! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...