2015. június 30., kedd

(: MOJO :)



         Rengeteg zenét hallgatok. De tényleg. Állandóan szól valami háttérzaj - nem mintha nem szeretném épp ugyanannyira csöndet is magam körül, de számomra sokkal vidámabb az élet néhány jókedvű dallal. Főképp, ha takarítani kell, vagy a konyhában forgolódni (zenével ez tényleg forgolódássá válik, meg pörgéssé és egyéb táncmozdulatokká...). Éppen ezért örültem annyira, amikor kaptam két MOJO-t ajándékba, hogy teszteljem őket. Így a mobilos zenéimet is mindenhol hangosan zengethetem! 
        Szóval mi is ez a MOJO? Egy apró, hordozható, vezeték nélküli hangszóró, amely bluetoothon, a telefonunkon keresztül működik.... és működik bizony, mint az álom, még egy magamfajta elektronikus analfabéta is pár másodperc alatt be tudta indítani :) 8-10 órán keresztül bírja a kis haver, a legmegnyerőbb tulajdonsága pedig éppen ez - bárhol, akár a szabadban is használhatjuk. Már régóta vágytam egy hasonló készülékre, mert mindig hiányzott a strandról vagy a kertipartiról... így a barátnőimmel egy piknik alkalmával rögtön ki is próbáltuk! Ha Nektek is elnyerte a tetszéseteket, bővebb információt a honlapon olvashattok, vagy látogassatok el a Dorko egyik üzletébe, és vegyétek közelebbről is szemügyre.
             Néhány fotó, és a hangszóró apropóján a tavalyi, summer-party-beach playlistem! 

A végére pedig egy JÓHÍR : Amennyiben szeretnétek nyerni egy narancs MOJO-t, mindenképpen tartsátok a szemeteket a facebook oldalamon, mert hamarosan elárulom, hogy mit is kell hozzá tenni! :)




A fotókat én készítettem. / Photos taken by me.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...