2015. február 28., szombat

Mostanában / #19.

1.

A legszebb és legjobb dolgok az internetről, amelyek az elmúlt héten a szemem elé kerültek! :)


1. Ez a mesés esküvő, egy olyan szép Valentino Couture menyasszonyi ruhával, amire már szavak sincsenek. Itt megnézhetitek az összes fotót.


2. A legszuperebb és legkifinomultabb hair-tutorial gyűjtemény, csupa GIF-be rendezve. Kattintsatok, és nézzétek meg őket!

3. Visszatértek a 70-es évek, de nagyon, aminek én roppantmód örülök! Virágos ruhák, retro szabásvonalak, természetes hajzuhatagok... és rengeteg 70-es évek hangulatú fotósorozat. Köztük például a fentebb látható egyik kedvencem, amely az ausztrál Vogue márciusi számában jelent meg. /képek innen.


Bloom from The Lincoln Motor Company on Vimeo.

4. Egy szuper-romantikus kisfilm, gyönyörű képekkel! Megéri azt a pár percet.

5. És megint a 70-es évek! Bár nem vagyok egy óriási Taylor Swift és Karlie Kloss rajongó, ezek a képek nagy kedvenceim lettek. Az amerikai Vogue márciusi számában jelentek meg, és rettentő vidámak, legszívesebben én is velük tartanék!

6. Nagyon szeretem a Dove kampányait, annyira kedvesek! A legújabb reklám pedig a legédesebb!

7. Mark Seliger fotói az Oscar afterpartijáról! Itt megnézhetitek a galériát.


Red & Yellow: A Wes Anderson Supercut from Rishi Kaneria on Vimeo.

8. Pár sárga és piros jelenet összeollózva Wes Anderson filmjeiből. Annyira szeretem a képi világát, hogy eléggé jólesett megnézni ezt a kis összeállítást!


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...