2014. december 14., vasárnap

Dalma.



Dalmával az internet csodájának köszönhetően ismerkedtem meg - olvasta a blogom, küldött nekem egy ímélt, és PUFF! Több se kellett, rögtön kiderült, hogy igazi rokonlelkek vagyunk.
Azóta az egyik legjobb barátnő, ha a legújabb kulturális kedvencek megtárgyalásáról, vagy vintage ruhák felkutatásáról van szó!



- Mi jellemző a stílusodra, melyek a kedvenc ruhadarabjaid?
- A stílusom igazából folyamatosan változik. Ha látok valamit, ami igazán megtetszik, lehet az film, egy kollekció, vagy zene, akkor hozzáigazodik a hangulatom, és ezzel együtt olykor az öltözködésem is. Rengeteg csíkos felsőt halmoztam fel az utóbbi időben, és erősen vonzódom a magasderekú nadrágokhoz, minél régibb és csúnyácskább, annál jobb! :)

- Hol szoktál a legszívesebben vásárolni?
- Hű, nehéz kérdés! Ha valamire kimondottan szükségem van, akkor fast fashion üzeletekben kezdem a kutatást, de ez egyre ritkábban fordul elő, mivel nagyon szeretek turkálni... Nemcsak olcsó és egyedi, de környezetbarát is! Ezenkívül nagyon szeretem még a szép vintage holmikra szakosodott boltokat is.

- Ki az, akinek a stílusa a leginkább inspirálóan hat rád?
- Nagy kedvencem Florence Welch, aki szerintem a legmenőbb bohém díva kerek e világon. De gyakran nézegetem Lady Moriarty fotóit is, és Clemence Poesy vagány franciás stílusát is szeretem! Ó és persze Audrey Hepburn  és Anna Karina örök!

- Most épp mit olvasol?
- Mostanában Örkény egyperceseket szoktam időszűkében, ám van bennük minden, humor és gondolat!

- Melyik az a 3 könyv, ami a leginkább hatással volt a gondolkodásodra?
- Nehéz kiragadni hármat, mert rengeteg olyan könyvet olvastam, ami adott valami fontosat. De azt hiszem a legjobb gondolatokat eddig a Bibliában, Émile Ajar Előttem az élet című művében és a Zabhegyezőben olvastam.




- Melyik az a film, amit újra és újra szeretsz megnézni?
- Több ilyen van, Álom luxuskivitelben, Marie Antoinette, Submarine, Breakfast Club, Goodbye Lenin és még sorolhatnám a kedvenceket.

- A legújabb szuper zene amit felfedeztél?
- Mostanában nagyon megszerettem az elektronikus zenét, szóval egy gyöngyszem Tom Misch-től, a You Got Me Flying. (a bejegyzés alján meghallgatható!) Koránsötétedős estékhez és karácsonyi fényekhez.

- Mi lenne az álom-munkád?
- Pontosan nem tudom. Igazából annyi mindennel foglalkoznék szívesen, hogy egy élet kevés lenne rá, hogy mindent kipróbáljak. Feltétlenül valami művészetekkel kapcsolatos tevékenység lenne a valóra vált álom számomra, szívesen dolgoznék egyszer magazinnál, galériában, de akár gyerekeket is tanítanék.

- Vidék vs. város?
- Vidéken nőttem fel, és jelenleg is egy kis faluban élek. Rengeteg előnye van, ám mostanában inkább inkább az árnyoldalai felett kesergek :D Ha város, akkor Budapest, nagyon szeretem a szép épületeket, a nyüzsgést és az egyedi atmoszféráját. És a rengeteg programlehetőséget! Ám egy erdei csatangolás a kutyámmal überelhetetlen élmény! Őzikék és őszies fények, csend és avarillat. :)

- Nem túlzás, ha azt állítóm, hogy a Te tumblr blogod a kedvencem! Legszívesebben minden posztodat azonnal lenyúlnám... Te kiket követsz a legszívesebben?

- Hova szeretnél egyszer mindenképpen elutazni?
- A Feröer-szigetekre a természeti szépségek, Skóciába a titokzatossága, Indiába a különleges kultúrája miatt! (valójában az egész világot szeretném bejárni, álomállásom szállodatesztelő a Travel tévécsatornánál! ;) )

- Pár apróság, amiért hálás vagy:
- A családom és a barátaim (najó, ez nem apróság!), napsütéses délutánok, kutyák, macskák, jó könyvek.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.
Portré-pár-jegyes fotózásokat vállalok, ha érdekelnek a részletek, írj a rebeka.larinne@gmail.com - címre!

Tom Misch - You Got Me Flying




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...