2014. július 2., szerda

Mostanában. / #8.

1.


Néhány szuperjó dolog, amit mostanában fedeztem fel:


1. A Ludovika számára Deák Éva készített egy mini editorialt -  Z S E N I Á L I S! Kattintsatok, és nézzétek meg a többi fotót is!

2. Edward Steichen fotója a Cartiernek - 1924-ből. /Itt találtam.


3. Cuki kisfilm Sonia Rykiel kollekciójához. Párizsos!

4. A Daige új, 2014-es nyári kollekciójában szuperszínes, festék-fröccsös printekkel tarkított, vagány szabású ruhákat találunk. Érdemes végigcsodálni a teljes lookbookot, aki pedig beleszeretett a hátizsákokba, az feltétlen nézzen el csütörtökön vagy pénteken a 'Backpack Attack' címet viselő eseményre, ahol a hátizsákokat és shopper táskákat is meg lehet majd vásárolni.


5. Juhos Janka most szerezte meg a MOME mesterdiplomáját - ez a kisfilm az új ékszerkollekcióját mutatja be. (Amazing!)

6. Nemrég botlottam bele a magyar Mama Kin finom, kézzel megmunkált kis ékszereibe. Nekem a füldíszek a kedvenceim, de csodásak a könnyed karperecek, és az apró gyűrűk is - nézzétek meg magatoknak a márka honlapján!

7. Június 21-én nyílt a Balassi Intézetben egy csodálatos kiállítás Kinszki Imre (1901-1945) fennmaradt életművéből. Ott voltam a megnyitón, és egyszerűen fantasztikus volt - élő zongoraszó szólt, aztán pedig az előadóteremben fellépett a Hot Jazz Band, és így pompásan bekerített minket a 20-30-as évek atmoszférája... A kiállítás szeptember 21-ig ingyenesen megtekinthető - és bár az élőzene csak a megnyitó mellé járt, a fotók önmagukban is óriási élményt jelentenek. Szóval menjetek, nézzétek meg, mert szép. Nagyon. Itt a link a szükséges információkkal.



8. Szuperfresh, hullámokat-visszapörgető és színes-fényfoltokat-kergető videó a kedvenc bandámtól.


 Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...