2014. június 19., csütörtök

A Múlt Századból / #1.



Az előző félévben az egyetemen egy feladatként önarcképet kellett készítenünk. Arra gondoltam, hogy beöltözök a múlt század évtizedeibe, és így készítek egy egész portrésorozatot. Az ötlet nem túl eredeti - már Ti is biztosan láttatok hasonló képeket - de nagyon szerettem volna elkészíteni a saját verziómat.
A fotózás óriási fun volt, és a megszületett fotók is egészen viccesek lettek - a legtöbbön magamra se ismerek, pedig (szándékosan) nem vittem túlzásba sem a sminket, sem a frizurákat, illetve az utómunkálatokat és effekteket is próbáltam mellőzni.

A következő pár hétben szeretném Veletek is megosztani a végeredményt - most az 1900-1910-ig tartó korszak ihlette képeket láthatjátok.


My new self-portrait project - I've taken photographs of myself wearing an outfit of every decade since 1900. It was so much fun to create these series! I can hardly recognize myself, although I didn't want to overdraw and overact the iconic looks of these eras so I used light makeup and not so extreme hairstyles.
In the following weeks, I'd like to share with you the final images, I hope you'll like them. The first one is inspired by the Edwardian-era.




Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Debussy - Valse Romantique



5 megjegyzés:

  1. fantasztikus ötlet, nagyon szép fotók!

    VálaszTörlés
  2. Azt kell mondjam, hibátlanul áll neked ez az évtized :) Kíváncsian és felcsigázva várom a további képeket!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, a hajadat imádom! Olyan vagy, mint egy költőfeleség :)

    VálaszTörlés
  4. tetszik az ötlet és a kivitelezés!
    nagyon szép a munkád! -annyit sajnálok csak, hogy nem világos színben készült, mondjuk beige-ben-
    annyira jól eltaláltad a hajkölteményt is hozzá!
    ügyes vagy!
    csatlakozom az előttem szólóhoz, én is igen-igen várom a többi fotót!
    gratula!
    köszönöm a feltöltést!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...