2014. január 31., péntek

This Week.

1.


Remélem nem unjátok még ezeket a gyűjteményes helyzetjelentéseket - én nagyon élvezem őket elkészíteni, és az ilyen apró kincseket is megosztani Veletek! Szóval, az utóbbi héten ezek voltak a nagy kedvencek:


1. A Minneapolisban élő designer és blogger Madelynn Furlong lakása. Itt találtok több fotót, és egy interjút is.

2. Ez a menta-mackó annyira esetlenül-édes! Muszáj mosolyognom, amikor csak meglátom. Itt találtam rá.

3. Goldie Hawn. Masnival. Régen. Innen.

4. Illusztráció egy vintage orosz mesekönyvből. Itt van több is.


5. A Herschel Supply 2013-as őszi-téli kampányvideója. Szuperhangulatos. Alig várom, hogy egy kicsit jobb idő legyen, és mehessek kirándulni!

6. Ana Kras, szerb formatervező hatalmas, napfényes stúdiója. Egy kicsit irigykedek. Kattintsatok több képért, és interjúért!

6. Egy másik stúdió, nem kevésbé irigylésre méltó. A Natural Curiosities Los Angeles-i műhelyében szebbnél szebb plakátokat készítenek. Itt vár még Rátok néhány fotó.

7. Teljesen rákattantam Michael Kiwanuka 'Home Again' című lemezére. Igaz, hogy 2012-es, de én még csak nemrégiben akadtam rá - azóta viszont folyamatosan ez szól. Ez a koncertfelvétel pedig valami zseniális.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...