2014. január 20., hétfő

Szemüveges.



Pár hete végre sikerült egy olyan szemüvegkeretet vennem, amilyenre mindig is vágytam (szinte teljesen ugyanolyan, mint a fenti képen látható szépség), ennek ellenére még mindig inkább kontaktlencse viselésekor érzem magam a legszabadabban. Nem tudom, a többi szemüveges sorstársam hogy van vele, de engem kifejezetten bosszant a kerítés az arcomon, még napszemüveget se igazán szeretek hordani. Mindenesetre elkezdtem keresgélni csini szemüveges leányzókról készült fotókat, hogy kedvet kapjak hozzá - és meg is találtam amit kerestem. A Warby Parker nevezetű márka új lookbookja, a szuperbájos Zoe Kazannal (akiről a héten még lesz szó!) elragadó és inspiráló. Egyből meghozta az ihletet a kísérletezéshez, sőt, a legszívesebben felvásárolnám a legextrémebb kereteket is...

Warby Parker glasses - lookbook with the lovely Zoe Kazan.




Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Jens Lekman - I Want a Pair Of Cowboy Boots





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...