2013. július 26., péntek

Melody Calling.




Egy gyors outfit-jelentés (köszönöm a képeket, Eszter! :D ) szerdáról, amikor is Kármán Orsi legújabb image kampányának bemutatóján jártam. Ezt a szoknyát már láthattátok rajtam egy szabdalt hátú felsővel, most viszont egy menősködő feliratos-pálmafás pólóval, és a kedvenc, töredezett nyakláncommal párosítottam.
A Karman ékszerekről bővebben holnap (mesések! tényleg, tényleg mesések! olyannyira, hogy nem bírtam ellenállni, és többet fel is próbáltam - amitől csak még inkább beleszerettem egyik-másik szépségbe...). Most csak néhány hangulatfotó a kedves, barátságos és szuperszínvonalas kis eseményről. Ezúton is köszönöm a meghívást!

Quick outfit post from Wednesday when I was invited for the lovely presentation of Karman Jewelry's new image campaign. Stay tuned, cause tomorrow I'm going to show you those precious photos and all those gorgeous jewelry that I was introduced to.



fotók - én, és Eszter

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a blog facebook oldalához is.


The Vaccines - Melody Calling





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...