2013. április 20., szombat

Hajókázós.



Mindig is szerettem volna egyszer vitorlázni - eddig még valahogy nem adódott rá lehetőség, de ezt egyszer pótolni fogom, az biztos - ezért amikor megláttam egy Ausztráliában élő párocska 60-as évekbeli, úszó kuckóját, rögtön tudtam, hogy a blogon fog kikötni (haha, najó, ez gyenge volt). A vitorlás kényelmes belső tere is megér egy-két pillantást, de legfőképpen a fotók hangulata ragadott meg. A bejegyzés alján vár még rátok két szépséges hajókázós videó is.

Photos of a lovely sailing boat via thedesignfiles.


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a blog facebook oldalához is.


Dido - The Day Before The Day

Ez egy 2008-as dal, amire én valami érthetetlen, csúnya hiba következtében csak egy héttel ezelőtt leltem. Elképesztően gyönyörűséges.


Beirut - The Rip Tide

A Beirut vitorlását már tavaly szeptemberben láthattátok itt, de azóta is a kedvenc videóm (és úgy tűnik, hogy már az is marad mindörökké). Szóval azok kedvéért, akik esetleg akkor lemaradtak róla, újra itt van. De másodszorra is ugyanolyan élmény végignézni... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...