2012. július 28., szombat

Street Style Szombat/ Pocakos.



A mai street fashion bejegyzéshez szerettem volna összegyűjteni a legcsinosabb kismamákat, de amikor megtaláltam Taza blogját, a Rockstar Diaries-t, úgy döntöttem, inkább csak őt mutatom be nektek. A blogján a családja kalandjait osztja meg, csupa kedves fotóval illusztrálva. Nemrégiben született meg a kisfia, ezért rengeteg pocakos képet is találhattok, ezek közül válogattam most ki a kedvenceimet - az egyik legstílusosabban öltözködő kismama akit láttam.
Kisbabát váróknak érdemes nézegetni még a Hatch oldalát is, gyönyörű ruhákat árulnak (persze az áraik miatt inkább csak inspirációként szolgálhatnak, de ötletgyűjtésre kiváló...)

Some maternity fashion from the lovely site of the gorgeous Taza. This is the sweetest family blog I've ever seen.




Ezekért, és hasonlóan édes fotókért érdemes meglátogatni Taza blogját...


Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a facebook csapathoz is!


We Were Evergreen - Penguins and Moonboots






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...