2012. január 25., szerda

NEW YORK!



             Nagy kedvencem a Free People, mert a havonta megújuló csodás kollekciókhoz mindig készítenek egy-egy új, fantasztikus lookbook-ot is. Szeretem, hogy bár a kampányok elég fantáziátlannak tűnnek, a megvalósításuk minden esetben tökéletes - olyan kellemes hangulatú fotókat és kisfilmeket kapunk, hogy egy pillantás után máris úgy érzem, ha én is talpig Free People ruhákba öltözöm, akkor az én világom is hasonlítani fog egy kicsit ezekhez a gyönyörű, jókedvű fotókhoz. (A konzekvencia - ők pompás reklámszakemberek, én pedig pompásan manipulálható vagyok :))
             A legújabb, januári lookbook is hasonlóképpen működik, lagymatag és kommersz ötlettel indul a kampány, a földkerekség két legmenőbb városába, New York-ba és Los Angeles-be küldik föl-alá flangálni Karlie Kloss-t és Jessica Hart-ot. A végeredmény pedig egy nagyon vidám, élettel teli, kedves sorozat, amely a jól ismert mellékhatásokat eredményezi, legszívesebben felvásárolnám az egész kollekciót (főleg a farmermellény és pöttyös ruha kombója után áhítozom) és már utaznék is New York-ba.
            Ezek a NY-ban készült képek (amelyeket Guy Aroch készített, nem is csoda, hogy ennyire jól sikerültek) a Los Angeles-i, kevésbé ütős fotókat ide kattintva nézhetitek meg.

Campaign photos and video for Free People January.
 

Harry Nilsson - I Guess The Lord Must Be In New York City



Ezt a dalt egy filmben hallottam először, egy virágzó fákkal teli, vidám New York-i jelenet háttérzenéjeként - azóta mindig a tavaszt juttatja eszembe, ezért ilyenkor, tél vége felé folyton ezt búgatom szívfájdításként...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...