2011. május 23., hétfő

Follow me.



     Amint már régebben írtam is róla, most szombaton volt a Street Fashion Budapest által szervezett 'Follow me!' utcai-divatbemutató a Gödör Klub előtt, ahol az utca embere, pontosabban 100 fiú és lány mutathatta meg az öltözködését a közönségnek - és nagy-nagy örömömre engem is beválasztottak e közé a 100 ember közé.
     A bemutató előtt még sok más program is várta a divat iránt érdeklődőket, azonban egy váratlan zivatar egy csöppet elmosta a lelkesedést. 
     Szerettem volna én is meghallgatni a kerekasztal beszélgetéseket, de sajnos elkéstem, ráadásul a Deák téri metrómegállóban rostokoltam a hatalmas eső miatt... Úgyhogy le is maradtam szépen mindenről, és sajnálkozva láttam, hogy a nagy készülődés és beharangozó ellenére mások is otthon maradtak.... 
     Viszont amint elállt az eső, egész tetemes tömeg gyűlt össze a helyszínen, és ritka jó hangulat kerekedett, főleg amikor meghozták a rengeteg színes lufit is - minden "modell" kapott egyet, és azzal lépkedett le a kifutóvá avanzsált lépcsőn. 
      A zsűri, aki kiválasztotta azt a bizonyos 100 embert, elég jó munkát végzett - többségében nagyon stílusos és eredeti egyéniségek vonultak végig a kifutón, és amíg várakoztunk, próbáltam is lencsevégre kapni közülük akit csak tudtam. 

      Street fashion show at Saturday, organized by Street Fashion Budapest. 100 well-dressed people walked the runway - and I was chosen to be among them! :) I took some photos of the most stylish outfits and I also met with some blogger friends:


És a legfontosabbat még nem is említettem: találkoztam pár kedves kollégával is :) Nagyon örültem, hogy megismerkedhettem velük személyesen is, mert már régóta követem a blogjaikat.


ez itt én volnék, ahogy vonulok. (kép innét.)


Veronika, a Charlotte's box blog tulajdonosa
 all photos by me.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...