2011. március 19., szombat

To be with you.



A Pull&Bear 2011-es nyári lookbook-ja. Halvány színek, virágmintás anyagok, farmer dzsekik és ingek, hosszú szoknyák - egy kis country-s életérzés vegyítve egy kis retroval. Nektek hogy tetszik? Én oda vagyok érte! Nagyon jól néznek ki a táskák is, és azt hiszem a legfelső képen látható mustáros színezetű nadrágszoknyába végérvényesen beleszerettem. És nagyon szeretnék egy olyan farmer inget is...






The Honey Trees - To Be With You



Ti tudjátok, hogy mi mostanság a fiúknál ez a pipa-mánia? A múltkor láttam a deákon egy srácot, amint gondolataiba és jófejségébe merülve pipázgatott. És ebben a videóban is. Őszintén, én nem igazán szeretném, ha ez a divathullám túl sok legényt elnyelne... Remélem itt, két áldozatnál meg is fog állni...

4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik a Pull and Bear új kolekiója, bár én egy ballont néztem, ki mert nincs és úgy érzem, hogy az nem hiányozhat a ruhatáramból. Erről a pipa őrületről még nem is hallottam...

    VálaszTörlés
  2. Én a 4. képen látható szalagos szalmakalapot szeretném! :)
    A pipával kapcsolatban nincs kifogásom, nagyon szeretem a dohány illatát, sokkal inkább pipa, mint cigi!

    VálaszTörlés
  3. Annyira nagyon szépek ezek a ruhák, hogy felőlem akár 100 évig divatban maradhatnak.
    Ezelőtt 10 évvel volt egy ilyen hullám. Már akkor is oda voltam érte. És akkor is hódított a pipa. :D
    Szerintem mondjuk viccesek a pasik, amikor egy szép ível rózsafából készült pipából pöfékelik a cseresznyés dohányt. Van annak egy varázslatos hangulata. Nem mellesleg annak az illata is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. igen, az a mustársága nadrág...!!! meg a második képen a kalapos összállítás!
    pipázó fiúkat még nem láttam, de én a bajusznövesztő-trenden vagyok kicsit kiakadva :D
    xx

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...