2011. január 24., hétfő

Anna Sui.



Anna Sui 2011-es nyári kollekciója. Egyszerűen lélegzetállító. Legalábbis számomra. Nagyon szeretem a ruháit, a sok minta, gyönyörű színek kombinációja, és ez az etnikus hatás - olyan mintha nekem tervezné őket... :) 
Egyébként nagyon tetszenek a tollas kiegészítők - leginkább a fejdíszek - a buggyos ujjak a csizmák és a sok fodor. 

The 2011 summer collection of Anna Sui. Simply breathtaking. At least for me it is. I really love her clothes, the huge amount of patterns, the combination of these beautiful colours and this etno style - as if she had desinged these dresses for me.... :) 
I'm also keen on the feathery accessoires - especially the headpieces - the baggy sleeves the boots and the ruffles.




Ezek a ruhák pedig már tényleg csodaszépek. Még több fodor, virágos koszorúk és csipkék... Már nem is találom rá a szavakat - amúgy se vagyok valami jó író - szóval inkább abba is hagyom az ömlengést, és hagyom érvényesülni a képeket...

And these dresses are truly astonishing. More ruffles, more lace, and floral wreaths... I can't even find words to describe them - I'm not too good writer anyway - so I'd rather let them speak for themselves...





2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szépek! Néhány szett kicsit sok volt nekem az elején, de egy-egy darabot valami visszafogottabb cuccal nagyon el tudnék képzelni a ruhatáramban.

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszenek az anna sui ruhák. ez az egyik márka, ami nagyon közel áll hozzám. ahogy te is írtad, szinte nekem terveznek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...