2010. december 28., kedd

Egy pici bizalmaskodás.


Mondtam már, hogy mennyire szeretem Budapestet? És a kedvenc helyemről meséltem már? 
Ma épp arrafelé volt elintéznivalóm, és újból rá kellett hogy jöjjek, hogy az Astoria környéke az egyik legesjobb környék az én lelkemnek, ott van a Retrock (ez azt hiszem nem szorul magyarázatra), rengeteg kávézó (ó mennyire szeretem a kávézókat) , és töménytelen mennyiségű antikvárium, tele régesrégi szagú, csodaszép borítójú, igazi könyvekkel (azt hiszem egyszer fogok egy bejegyzést írni a régi könyvekről. ennyit igazán megérdemelnek), és ott van a Károlyi kert, ami elég megmagyarázhatatlan módon, de hatalmas hatással van rám minden egyes alkalommal, amikor csak ott vagyok. Most már biztos hogy én oda fogok költözni, egyszer, majd, ha odaérek, elhatároztam, mert ma is elég jól megnyugtatta az utóbbi napokban kissé elkámpicsorodott lelkemet. 
Na ennyi bizalmaskodás azt hiszem mára elég is volt, amúgy se nagyon szoktam, de úgy éreztem, hogy ezekhez a fotókhoz szükségeltetik legalább ennyi kis háttérinformációmorzsa.




Zene / Music - Németh Juci - Nékem csak Budapest kell

2 megjegyzés:

  1. olyan szép képeket készítesz!
    tetszenek!-de nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Különös hangulata van a képeidnek.Fantasztikusak!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...