2010. július 15., csütörtök

La Bella Italia.


Hűha. Rég nem jártam errefelé. A csodás Olaszországban utazgattam, de leginkább fényképezgettem. És szeretnék is itt minden gyönyörűszép helyet, utcácskát, sikátort, kis zegzugot, kedves házikókat és minden szépséget amit felfedeztem ( vagy előttem már mások felfedeztek, és sokkal jobban megörökítették nálam ) megmutatni, csak hát először is szét kell őket szortírozni, válogatni, vagdosni, ami egy hosszadalmas folyamat lesz. Addig is pár kép a San Marco nevezetű mesés falucskáról.

Oh. I haven't been here for rather long. I was travelling in the wonerful Italy, but mostly I've taken photos.... And I'd like to share every astonishingly beautiful place, street, little zigzag, dear houses and every single beauty that I discovered (or someone else's discovered and has taken better pics of it before me) but before I'd show them I have to sort them out, assort them, cut them, so this is going to be a long process.... But until then some photo of the pretty village called San Marco.


A mai nap dala (és egyben a filmtörténet egyik legviccesebb jelenete....) / The song of the day (and one of the funniest scenes of film history)

2 megjegyzés:

  1. hellloooo! köszöntelek újra itthon!!! :)
    ezeket a képeket te alkottad? nagyon szépségesek! tök jó, hogy zenei aláfestésnek olasz dalt tettél fel! roppant mód várom a többi képet is!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. ütősek. nekem főleg az első.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...